Arabic

Projectmatige of
tijdelijke
werkzaamheden

Ben je op zoek naar een betekenisvolle manier om je tijd en talenten in te zetten? Wil je iets goeds doen voor kwetsbare gezinnen en hun baby’s?
Stichting Babyspullen is erg geholpen met jouw inzet, kennis en expertise.

Overzicht projectmatige/tijdelijke
werkzaamheden

Spreekt een vaste klus je meer aan? Bekijk onze vaste vrijwilligerswerkzaamheden.

Klus niet gevonden?

Staat jouw klus er niet tussen? Aarzel dan niet en e-mail je open sollicitatie naar: vacatures@stichtingbabyspullen.nl
Wil je een keer langskomen om eenmalig te helpen met het sorteren en vouwen van spullen, meld je dan aan voor een sorteerwerk.

Evenementen

Wil je een keer langskomen om eenmalig te helpen met het sorteren en vouwen van spullen, kom langs op onze maandelijkse inloopzaterdag of meld je aan voor een sorteerweek.

Altijd up-to-date blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!