Arabic

Sluit dit zoekvak.

Help een baby

Disclaimer

Stichting Babyspullen besteedt de grootst mogelijke zorg aan de teksten en beelden op deze website. Desondanks kunnen we geen garantie geven dat informatie te allen tijde volledig en correct is. Daarom kunnen geen rechten worden ontleend aan de inhoud van deze website.

Informatie en aansprakelijkheid

Stichting Babyspullen is niet aansprakelijk voor enige schade ten gevolge van het gebruik (of de onmogelijkheid van het gebruik) van deze Websites en/of de Informatie, daaronder begrepen schade ten gevolge van de aanwezigheid van fouten, gebreken, malware en virussen of de onjuistheid of onvolledigheid van de Websites en/of de Informatie, tenzij de schade het gevolg is van opzet of bewuste roekeloosheid van Stichting Babyspullen.

Stichting Babyspullen is ook niet aansprakelijk voor schade ten gevolge van het gebruik van elektronische middelen voor communicatie met deze Websites, daaronder begrepen – maar niet beperkt tot – schade ten gevolge van niet-aflevering of vertraging bij de aflevering van elektronische berichten, onderschepping of manipulatie van elektronische berichten door derden, of door programmatuur of apparatuur gebruikt voor elektronische communicatie en overbrenging van virussen.

Copyright

Op alle tekst- en beeldmateriaal en technische voorzieningen op www.stichtingbabyspullen.nl, actie.stichtingbabyspullen.nl en www.babyspullenbestie.nl rust copyright dat toebehoort aan de Stichting Babyspullen: niets uit deze websites mag worden gekopieerd, of anderszins gereproduceerd en gedistribueerd. Deze beperking geldt voor drukwerk, fotokopie, printwerk, videoband, audioband, film, opslaan als computerbestand, anders dan bedoeld voor huiselijk gebruik. Voor elke uitzondering hierop dien je te beschikken over uitdrukkelijke en voorafgaande schriftelijke toestemming van Stichting Babyspullen.

Deze website plaatst cookies. Voor een zo goed mogelijke werking van deze website en om de inhoud van advertenties af te stemmen op jouw voorkeuren worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door een internetpagina op een pc, tablet of mobiele telefoon worden geplaatst. Deze cookies worden gebruikt om onze website beter te laten functioneren en het webbezoek te monitoren, zodat Stichting Babyspullen na kan gaan hoeveel mensen de website in een bepaalde periode hebben bezocht. Stichting Babyspullen verzamelt functionele, analytische en tracking cookies. Stichting Babyspullen gebruikt deze data alleen geaggregeerd en kan deze niet herleiden tot een pc of individu. Uiteraard kun je het gebruik van cookies uitschakelen of je keuze resetten. Let op: Wanneer je cookies uitschakelt, kan het voorkomen dat bepaalde diensten of elementen van deze site niet of niet optimaal functioneren.