Polish
Sluit dit zoekvak.

Zoek
Sluit dit zoekvak.

Help JIJ een baby IN NEDERLAND?

Help een baby

Geef een baby in armoede een eerlijke start

Een lege kledingkast. Een koud bedje. Geen knuffels om mee te knuffelen of speelgoed om mee te spelen. Dagelijks worden er in Nederland gemiddeld maar liefst 35 baby’s in armoede geboren. Zij hebben onze steun keihard nodig. En jij kunt het verschil maken. Doneer een kruik, dekentje of hoeslaken en geef een baby in armoede een warme start!

Yuna

Wat gebeurt er met jouw donatie?

Stichting Babyspullen is er voor baby’s die in armoede geboren worden. Jaarlijks geven we circa 5.750 babystartpakketten uit vol met kleding, bedden- en badgoed, verzorgingsproducten en luiers. Deze spullen worden gedoneerd door mensen in Nederland en liefdevol gesorteerd en ingepakt door vrijwilligers. Er is echter een groot tekort aan beddengoed en kruiken, en daarom willen we deze winter warme spullen inkopen voor 750 babybedjes.

• Voor € 20 geef je een baby een ledikantdeken,
  • Voor € 50 geef je een baby een warm bedje (een hoeslaken, een laken, een kruik, een ledikantdeken en een slaapzak).

Iedere gift is van harte welkom. Veel dank voor jouw steun!

• Voor € 20 geef je een baby een ledikantdeken,

Iedere gift is van harte welkom. Veel dank voor jouw steun!.

• Voor € 20 geef je een baby een ledikantdeken,

Iedere gift is van harte welkom. Veel dank voor jouw steun!.

Volg ons!