Close this search box.

Close this search box.

Creatief doneren voor
Stichting Babyspullen

Om zoveel mogelijk kinderen te helpen is er geld nodig. Bijvoorbeeld om schaarse items te kopen zoals jassen en kruiken. Bekijk de manieren waarop je ons financieel kunt ondersteunen terwijl je online shopt!

MamaLoes

Iets nodig voor je baby?
Van elk product uit de MamaLoes collectie wordt een bedrag gedoneerd. Herkenbaar aan het “100% Liefde” kenmerk. Help jij mee aan een eerlijke start van een kind?

Doelshoppen

Wist je dat je Stichting Babyspullen kunt helpen door online te shoppen? En dat het je helemaal niets extra’s kost? Help jij mee aan een eerlijke start van een baby? Hier lees je hoe dat werkt.

Kaartje2Go

Kaartje2Go en Stichting Babyspullen hebben samen diverse leuke kaarten ontworpen.
Met het versturen van een kaart help je mee kindjes een eerlijke start te geven. Help jij ook mee?

Help ons helpen!

Om de babystart-pakketten te kunnen vullen en te kunnen schenken aan aanstaande ouders in Nederland die het financieel moeilijk hebben hebben wij jouw hulp nodig. Lees wat de mogelijkheden zijn om bij te dragen aan een eerlijke start van elk kind!

MamaLoes

Iets nodig voor je baby?