Polish

Steun zakelijk

Help een baby

Fondsen en maatschappelijke organisaties

Stichting Babyspullen ziet diverse mogelijkheden om de impact die gemaakt wordt te vergroten. Er is een noodzaak om meer te doen. Hiervoor zoekt Stichting Babyspullen de samenwerking met fondsen en maatschappelijke organisaties. Dit alles staat in het teken om op onze drie pijlers – armoedebestrijding, participatie en duurzaamheid – onze impact te vergroten.

Samen sterk tegen kinderarmoede

De ambities en opgaven bevinden zich vooral op het vlak van het verhogen van het bereik onder de doelgroep, door middel van het opschalen van onze productiecapaciteit. Dat gaat hand in hand met het vergroten van de inzet van vrijwilligers en het op orde hebben van de goederenstroom. Daarbij kijken wij ook naar het beperken van de footprint die wij als stichting maken.

Samenwerken:
hoe gaat het
in zijn werk

Om dit te realiseren zoeken wij de steun van en samenwerking met partners die maatschappelijk actief zijn. Onze ambities en opgaven delen wij op in projecten om op projectmatige basis de samenwerking en financiering te zoeken en stapsgewijs onze impact te vergroten.

Zie ‘over ons’ voor meer informatie over onze ambities en de impact die wij maken. Daar is ook ons meeste recente jaarverslag te vinden.

Deze fondsen
zijn al partner:

Overtuigd? Doe mee!

Vul het contactforumlier hiernaast in en binnen vijf werkdagen nemen wij contact met je op.

ONTZETTEND BEDANKT!

Contactformulier fondsen

Vul als fonds of maatschappelijke organisatie hieronder je gegevens in. Een van onze vrijwilligers neemt zo snel mogelijk contact met je op om de samenwerking verder te bespreken.

ONTZETTEND BEDANKT!