Arabic

Close this search box.

The Foundation for Kids voor
Stichting Babyspullen

Al jaren maken de vrijwilligers van The Foundation for Kids met veel liefde babyspullen voor de babystartpakketten van Stichting Babyspullen. Dit doen zij het hele jaar door en wij mogen met grote regelmaat mooie donaties ontvangen van deze prachtige stichting. Mede dankzij de hulp van deze geweldige vrijwilligers kunnen wij vele ouders en kindjes blij maken.

Over The Foundation for Kids

The Foundation for Kids is een stichting die zich inzet voor kinderen die zelden of nooit nieuwe kleding krijgen. De vrijwilligers van de The Foundation for Kids leveren samen met de organisatoren een welkome bijdrage in het leven van kinderen. De vrijwilligers doen dit goede werk volledig belangeloos.

De kinderkledingwensen worden via de maatschappelijke organisaties ingediend en door middel van de facebookpagina van The Foundation for Kids uitgezet om gemaakt te worden. De beheerders van de foundation verdelen de aanvragen onder de vrijwilligers.

Met grote regelmaat ontvangen wij (schaarse) babykleding die wij direct in de babystartpakketten kunnen doen. Wij zijn enorm dankbaar met de hulp van The Foundation for Kids en alle vrijwilligers die verbonden zijn aan deze mooie stichting.

Spread the love!

Altijd up-to-date blijven?