Arabic
uk
Sluit dit zoekvak.

Steun Stichting Babyspullen en doneer een babycape met de KLOK-spaaractie

De was hoort bij het dagelijks leven en je hebt dan ook vast wel een pak waspoeder voor de witte en gekleurde was in huis. Ben je toe aan een nieuwe voorraad? Kijk dan eens naar de waspoeder van KLOK van 1,17 kg voor zowel de witte als gekleurde was. Want behalve dat je daarmee je was lekker schoon krijgt, spaar je ook nog eens voor een mooie babycape. En het goede nieuws is: Als jij de spaarzegels inwisselt voor een babycape, doneert KLOK aan Stichting Babyspullen dankzij jou ook een babycape voor in onze babystartpakketten.

Hoe werkt de spaaractie voor een babycape van KLOK?

Op de verpakking van de waspoeder van 1,17 kilogram van KLOK zitten stickers voor de spaaractie. Deze haal je eenvoudig van de verpakking af en je kunt ze dan op een briefkaart plakken. Heb je vijf actiestickers, dan stuur je deze zonder extra kosten naar KLOK. Je ontvangt dan zelf een mooie, witte babycape van het merk BabyCare. Tegelijk stuurt KLOK een babycape naar Stichting Babyspullen. Zo kan niet alleen je eigen kindje, maar ook een baby van een gezin in armoede na het bad heerlijk in een zachte babycape gewikkeld worden.

Hoe vraag je een gratis babycape aan?

De gespaarde actiestickers stuur je niet naar Stichting Babyspullen, maar rechtstreeks naar KLOK Consumentenservice. Adresseer de briefkaart aan:

Senzora BV
Antwoordnummer 106
7400 VB Deventer

Vergeet niet om je eigen naam en adres op de briefkaart te vermelden, zodat de babycape ook werkelijk aan je toegestuurd kan worden.

Heb je geen briefkaart in huis? Dat is geen probleem. Het is ook mogelijk om een foto te maken van een kaart waarop je de vijf actiestickers hebt geplakt. Deze afbeelding stuur je, met je adresgegevens, naar het e-mailadres consumentenservice@senzora.nl.

Tot wanneer loopt de spaaractie van KLOK en Stichting Babyspullen?

De actie van KLOK voor Stichting Babyspullen loopt tot 31 mei 2025. Complete kaarten die na die tijd ingezonden of gemaild worden, vallen buiten de actie. Mocht voor deze datum de voorraad van de babycapes op zijn dan is het helaas niet mogelijk om nog een babycape via deze actie te ontvangen. Wees er dus snel bij, want op = op. Je koopt het huidvriendelijke waspoeder voor de witte of gekleurde was rechtstreeks bij KLOK online. Of ga hiervoor naar een supermarkt in de buurt als Jumbo, Albert Heijn, Boni of Plus.

Wat zijn de spelregels bij deze spaaractie?

De spelregels voor deze spaaractie staan uitgebreid beschreven op de website van KLOK. Daar lees je ook waar je in geval van vragen terecht kunt. Houd er rekening mee dat de gespaarde stickers geen geldwaarde vertegenwoordigen. Je kunt hiermee alleen voor een babycape sparen. En uiteraard schenk je daarbij een babycape aan Stichting Babyspullen, wat een waardevolle aanvulling is voor onze babystartpakketten.

Heb je bovendien zelf nog gebruikte, mooie babykleertjes liggen waar je eigen kindje uitgegroeid is? Ook daarmee maak je onze stichting, en de ouders die in armoede leven, blij. Voor het doneren hiervan kun je eenvoudig terecht bij een inzamelpunt van Stichting Babyspullen bij je in de buurt.

Spread the love!

Altijd up-to-date blijven?