Gratis doneren

Wist je dat je Stichting Babyspullen kunt helpen door online te shoppen? En dat het je helemaal niets extra’s kost? Hoe werkt dat?

Online shoppen

Er zijn drie websites die het mogelijk maken om gratis te doneren aan onze stichting:
www.doelshop.nl , www.doelshoppen.nl en www.helpfreely.org
Via deze websites kun je online shoppen bij heel veel webwinkels en deze webwinkels doneren dan een deel van hun inkomsten aan Stichting Babyspullen. Dat is in het kort hoe het werkt. Geweldig toch? Een win-winsituatie, online aankopen doen en geld doneren, zonder dat het je extra kost. Alle bekende webwinkels zijn aangesloten, Bol.com, Wehkamp, Thuisbezorgd.nl, Hema, Shoeby, Greetz, AliExpress, Booking.com en ga zo maar door. Je gaat via een van de drie websites naar de winkel van je keuze, je koopt iets (voor de reguliere prijs natuurlijk) en Stichting Babyspullen ontvangt daar een percentage van. Simpel, helder en geen addertjes onder het gras.

Doelshop.nl

Via Doelshop.nl is het wel erg makkelijk om te doneren aan Stichting Babyspullen. Een account aanmaken is een optie, maar dat hoeft niet. Via deze link shop je direct voor ons http://stichting-babyspullen.doelshop.nl/producten

Doelshoppen.nl

Ook bij Doelshoppen.nl betaal je de gewone prijs van de webwinkels en verdien je toch geld voor Stichting Babyspullen. Het vermelde percentage of bedrag wordt bij een aankoop toegevoegd aan het saldo van de stichting. En dit kost je dus helemaal niets extra! http://www.doelshoppen.nl/?doel_id=15541

Helpfreely.org

Bij www.helpfreely.org maak je eerst een account aan of je meldt je aan via social media. Vervolgens kies je dan voor Stichting Babyspullen. Daarna kun je kiezen voor de webwinkel naar keuze. Ook bij helpfreely.org ontvangt Stichting Babyspullen een bedrag van de online aankopen en ook bij helpfreely kost dit jou niets extra’s.

Heel simpel

Het is een simpel gegeven. Je steunt ons door via een andere website naar de website van je keuze te gaan. Meer is het eigenlijk niet. En Stichting Babyspullen kan het gedoneerde geld goed gebruiken. Het geld wordt gebruikt om de vaste lasten van het distributiecentrum te kunnen voldoen en ook bijvoorbeeld het transport van de gedoneerde spullen wordt hiermee betaald. Regelmatig kopen we items in die we niet (meer) op voorraad hebben maar die wel noodzakelijk zijn in de babystartpakketten.

Neem eens een kijkje op www.helpfreely.org, www.doelshop.nl of www.doelshoppen.nl en shopse!