Zwitsal

Omdat ze al heel lang babyverzorgingsproducten maken, zijn al vele generaties grootgebracht met de bekende Zwitsal producten. Dankzij Zwitsal kunnen wij hun verzorgings producten doorgeven aan duizenden baby’s in Nederland die in armoede geboren worden, zodat ook zij kunnen genieten van de heerlijke babyproducten. Wij zijn Zwitsal dankbaar voor de product donaties die wij mogen ontvangen, naast deze donaties, helpen zij ons ook met eventuele (communicatie)vraagstukken en kunnen wij bij hen terecht voor advies.

Over Zwitsal

Niets is zo heerlijk zacht als de huid van jouw baby. En net als jij wilt Zwitsal dat zo houden. Daarom zorgt Zwitsal er al bijna 100 jaar voordat hun babyverzorgingsproducten passen bij de speciale eigenschappen van het babyhuidje.

Meer over Zwitsal

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!