Fopspenen, flessen, borstkolven, drinkbekers, babyfoons en nog veel meer kunnen we allemaal dankzij Philips Avent meegeven in ons Babypakket en kunnen we zo nog meer moeders blij maken.

Over Philips Avent

Natuurlijk wil je goed voor jezelf en je baby zorgen. Dan is het fijn dat je kunt bouwen op deskundige kennis en kwaliteit. Philips Avent ontwerpt en produceert al 30 jaar producten die geïnspireerd worden door de natuur. Of je nu borstvoeding, flesvoeding of een combinatie geeft, de producten helpen je bij het maken van de beste keuzes.

Ook heeft Philips Avent een eigen zwangerschap app. Zwangerschap+ is speciaal ontworpen om de voortgang in alle fases van de zwangerschap te volgen. Inclusief handige tips, persoonlijk dagboek en uitgebreid advies.

Bekijk de website van Philips Avent

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!