De samenwerking tussen MamaLoes en Stichting Babyspullen begon al in 2014. Sinds die tijd helpt MamaLoes Stichting Babyspullen om voordelig schaarse items in te kopen, zoals kruiken. In 2018 is de samenwerking uitgebreid. Loes: “Ik wilde niet meer alleen maar via de zijlijn ondersteunen, maar ook actief meehelpen om kindjes een goede start te geven in het leven.”

Over MamaLoes

MamaLoes is een babyspeciaalzaak met vier winkels en een webshop. Je vindt de winkels in Goirle, Breda, Eindhoven en Utrecht. MamaLoes heeft niet alleen hart voor baby’s, maar ook voor grote mensen. Zo maken zij zich hard voor duurzame inzetbaarheid en sociaal werkgeverschap.

Naast de spulletjes die MamaLoes via de winkels inzamelt door middel van de rode container, steunen zij Stichting Babyspullen ook financieel. Voor elke aankoop van een product van het eigen merk, de MamaLoes collectie, doneert MamaLoes een deel van de opbrengst aan Stichting Babyspullen.

Meer over MamaLoes

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!