Wij hebben doormiddel van een donatie vanuit Kinderzwerfboek de stroom van kinderboeken voort zetten. Als Stichting Babyspullen proberen wij (voor)lezen ook te ondersteunen en daarom boekjes toe te voegen aan onze pakketten. Wij hebben al een flinke donatie van twee verschillende prentenboeken mogen ontvangen van Kinderzwerfboek; “Liefie ik ben thuis” en “Wie gaat er mee naar de WC” die wij mogen toevoegen aan onze babystartpakketten en dit zal op regelmatige basis worden voortgezet.

Over Kinder zwerfboek

Kinderzwerfboek wil alle kinderen de mogelijkheid bieden om leuke boeken mee naar huis te nemen en te lezen. En daarna het boek weer te laten zwerven zodat andere kinderen hetzelfde boek ook kunnen lezen. Ze hebben als missie om in Nederland een continue stroom te bewerkstelligen van gelezen kinderboeken. Hiervoor werkt Kinderzwerfboek samen met scholen, gemeenten, bibliotheken, bedrijven en maatschappelijke organisaties.

Kinderzwerfboek laat gericht in aandachtswijken kinderboeken zwerven, zodat de zwerfboeken ook op plekken komen waar deze het hardst nodig zijn en hierdoor kinderen een beter toekomstperspectief bieden en de kans op armoede te verkleinen.

Meer over Kinder Zwerfboek

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!