Voor stichting babyspullen is Independent Recruiters een opslagplaats en daarnaast plaatsen zij op 30 verschillende websites alle vacatures voor ons. Ook komen ze ons graag helpen met teamuitjes en schenken ze jaarlijks een bedrag.

Over Independent Recruiters

Independent Recruiters is hét werving, selectie & executive search bureau voor staffuncties in onder andere Finance, ICT, Sales & Marketing, Recruitment, Inkoop en HRM. Zij zijn landelijk actief in de bemiddeling en advisering van ervaren en startende HBO en WO professionals. Samen met hun labels; Independent Engineering, Independent Hospitality, Independent Facility, Independent Professionals, Independent Public, Independent Retail en Independent Ability hebben ze sinds 2003 honderden professionals aan een vaste of tijdelijke baan geholpen.

Meer informatie over independent Recruiters

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!