Er zijn verschillende manieren om hulp te geven aan Stichting Babyspullen. Eén daarvan is babyspullen doneren. Om de babystartpakketten die we verstrekken te kunnen maken, hebben we allerlei babyspullen nodig: van kleding tot beddengoed en van kruiken tot verzorgingsproducten. Alles wat je voor een pasgeboren baby, maar ook het jaar erna, nodig hebt, nemen we in onze babystartpakketten op.

Vind een inzamelpunt in jouw buurt

Waar kan ik mijn babyspullen doneren?

Je kunt ons heel concreet helpen door babyspullen te doneren!

Zijn je kinderen uit hun kleren gegroeid?
Heb je nog verzorgingsproducten of proefverpakkingen liggen?
Handel je in babyspullen en heb je restpartijen?
Neem je bij het boodschappen doen wat extra babyspullen mee?

Stichting Babyspullen is er ongelofelijk blij mee! Hoe meer spullen we inzamelen, hoe meer baby’s we kunnen helpen!
Je kunt de babyspullen inleveren bij een van de vele inzamelpunten door heel Nederland.

Welke babyspullen kunnen we goed gebruiken?

We kunnen ons heel goed voorstellen dat je je afvraagt welke babyspullen we goed kunnen gebruiken. Neem een kijkje in het boodschappenlijstje hieronder. Zo kun je in één oogopslag zien welke babyspullen je kunt doneren.

Schaarse artikelen

Sommige artikelen ontvangen we minder vaak dan andere. Dit noemen we bij Stichting Babyspullen de schaarse goederen. In het artikel Schaarse artikelen kun je hier meer over lezen. Hieronder vind je een overzicht van goederen die structureel schaars zijn.

Kleding & rompers in maat 50/56
  Rompers in maat 74/80
  Kleding & rompers in maat 92
  Hydrofiele luiers en washandjes
  Nieuwe drinkflesjes, groot en klein
  Billendoekjes, verzorgingsproducten
  Dekens
  Hoeslakens
  Moltons ledikant
  Dekbedovertrek ledikant
  Lakens ledikant
  Kruiken

Doneer nu

Dus heb je nog babyspullen liggen die je graag een goed tweede leven wilt geven? Of heb je nieuwe babyspullen liggen? Doneer de babyspullen dan bij een van onze inzamelpunten door heel Nederland.

Je kunt ook zelf een inzamelingsactie voor babyspullen organiseren. Door vrienden, vriendinnen, familie, buurman en buurvrouw te vragen of zij ook nog bruikbare babyspullen hebben liggen. Hiervoor kun je ons boodschappenlijstje downloaden.

Wil je meer weten over het doneren van babyspullen? Neem dan contact met ons op door te mailen naar info@stichtingbabyspullen.nl.