Arabic
Ukrainian
uk
Sluit dit zoekvak.

Help JIJ een baby IN NEDERLAND?

Help een baby

Geef een baby in armoede een warme start

Een lege kledingkast. Een koud bedje. Geen knuffels om mee te knuffelen of speelgoed om mee te spelen. Dagelijks worden er in Nederland gemiddeld maar liefst 35 baby’s in armoede geboren. Zij hebben onze steun keihard nodig. En jij kunt het verschil maken. Doneer een kruik, dekentje of hoeslaken en geef een baby in armoede een warme start!

Wat gebeurt er met jouw donatie?

Stichting Babyspullen is er voor baby’s die in armoede geboren worden. Jaarlijks helpen we ongeveer de helft van de baby’s die in Nederland in armoede geboren worden met een babystartpakket. Vol met o.a. kleding, beddengoed en verzorgingsproducten. Deze spullen worden gedoneerd door mensen in Nederland en liefdevol gesorteerd en ingepakt door vrijwilligers. Er is echter een groot tekort aan beddengoed en kruiken, en daarom kopen we spullen in voor warme babybedjes.

• Voor € 5 geef je een baby een zacht laken
  • Voor € 7,50 geef je een baby een slaapzak
  • Voor € 10 geef je een baby een kruik
  • Voor € 20 geef je een baby een ledikantdeken
  • Voor € 50 geef je een baby een warm bedje (een hoeslaken, een laken, een kruik, een ledikantdeken en een slaapzak).

Iedere gift is van harte welkom. Veel dank voor jouw steun!

• Voor € 5 geef je een baby een zacht laken
  • Voor € 7,50 geef je een baby een slaapzak
  • Voor € 10 geef je een baby een kruik
  • Voor € 20 geef je een baby een ledikantdeken

Iedere gift is van harte welkom. Veel dank voor jouw steun!
Mama Nienke
'De tranen rolden over mijn wangen toen ik het pakket uitpakte'
Hulpverlener Irene
'Deze spullen zijn van levensbelang! Ouders krijgen in een steuntje in de rug, zowel praktisch als het gevoel: je staat er niet alleen voor'
Mama Kaylee
'Wat een prachtig en groot pakket! Ik voel zo veel opluchting nu ik dit heb gekregen'
Mama Rana
'De kleertjes zijn van zeer goede kwaliteit, geen afdankertjes, maar echt leuke, schone kleding. Zodra onze kleine meid uit de kleding is gegroeid doneren wij de spullen die nog goed zijn graag terug. Jullie doen echt goed werk, ga zo door!'
Vorige
Volgende

Wat gebeurt er met jouw donatie?

Stichting Babyspullen is er voor baby’s die in armoede geboren worden. Jaarlijks geven we circa 5.750 babystartpakketten uit vol met kleding, bedden- en badgoed, verzorgingsproducten en luiers. Deze spullen worden gedoneerd door mensen in Nederland en liefdevol gesorteerd en ingepakt door vrijwilligers. Er is echter een groot tekort aan beddengoed en kruiken, en daarom willen we deze winter warme spullen inkopen voor 750 babybedjes.

• Voor € 7,50 geef je een baby een slaapzak,
  • Voor € 20 geef je een baby een ledikantdeken,
  • Voor € 50 geef je een baby een warm bedje (een hoeslaken, een laken, een kruik, een ledikantdeken en een slaapzak).

Iedere gift is van harte welkom. Veel dank voor jouw steun!.

Volg ons!