Hoe word je Vriend van Stichting Babyspullen?

Als je met jouw organisatie Vriend wilt worden van Stichting Babyspullen, dan ben je dat al met een donatie vanaf € 100 tot € 2.000 per jaar. Je krijgt hiervoor een vermelding op onze website met jouw bedrijfslogo.

Als Vriend van onze stichting krijg je twee keer per jaar onze digitale nieuwsbrief. Hierin houden wij onze Vrienden op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en kun je lezen wat er met jouw geld bij Stichting Babyspullen gebeurt. Ook laten we je zien aan welke projecten we op dat moment werken.

Vind je het leuk om een kijkje te komen nemen in het hart van onze organisatie? Dan ben je van harte welkom op ons hoofdkantoor in Heerhugowaard waar onze directeur Marjolijn Hermus je graag een rondleiding geeft in ons sorteer- en distributiecentrum. Zo kun je met eigen ogen zien hoe wij ons dagelijks inzetten voor alle baby’s die onze hulp zo hard nodig hebben.

Waarom ben je voor ons een Vriend?

• Omdat je een bijdrage levert aan een goede start voor elk kindje dat in Nederland in armoede wordt geboren.
  • Door jouw inzet en steun kunnen wij steeds meer (aanstaande) ouders helpen een goede start te geven.
  • Met jouw bijdrage hebben wij meer middelen om de babystartpakketten aan te vullen met spulletjes die wij niet gedoneerd krijgen via onze inzamelpunten. We hebben bijvoorbeeld een structureel tekort aan kruiken, hydrofiele doeken en rompers en kleding in bepaalde maten.
  • Met jouw donatie kunnen wij ervoor zorgen dat de babystartpakketten compleet zijn met de belangrijkste verzorgingsproducten voor de baby. Hiermee kunnen we de aanstaande ouders een beetje ontzorgen.

Onze Vrienden

Logo Solution Too