Club van 100

Wat is de Club van 100?

De Club van 100 bestaat uit bedrijven (veelal MKB*) en (hulpverlening-)organisaties die Stichting Babyspullen structureel financieel willen ondersteunen met een bijdrage van minimaal € 100,-  per jaar. De hoogte van de bijdrage bepaalt de positie in de Club van 100. We onderscheiden daarin twee categorieën: bijdragen van € 100,- tot € 250,- en van € 250,- of meer per jaar.

Stichting Babyspullen is volledig afhankelijk van donaties om (aanstaande) ouders in financiële nood te helpen. De Club van 100 biedt enthousiaste bedrijven en organisaties een laagdrempelige manier om het werk van de stichting te steunen en bij te dragen aan de continuïteit van de dienstverlening van Stichting Babyspullen.

*Voor bedrijven extra voordelig zie: Uitleg belastingvoordeel

Wat krijg je?

• Een vermelding met logo (125 x 50 pixels) en link op de Club van 100-pagina van onze website (maandelijks ruim 20.000 bezoekers en goede vindbaarheid via Google). Door de vermelding vergroot je de vindbaarheid van je eigen website op Google. Als u een hoger bedrag tot € 2000,- doneert, kunnen wij uw logo hoger op de pagina plaatsten en vermelden dat u meerdere bijdrage in de Club van 100 doet.
  • Een eenmalige vermelding als nieuw lid van de Club van 100 in de nieuwsbrief.

Aanmelden kan via het sponsorformulier of door een e-mail te sturen naar info@stichtingbabyspullen.nl onder vermelding van Club van 100.

De Club van 100

logo DOCK RGB 2015 TAGLINE