Stichting Baby Spullen heeft van We Zijn Zo Blij een mooie donatie mogen ontvangen en zijn heel enthousiast over deze samenwerking.

Over We Zijn Zo Blij

Maaike ontwerpt al een dikke 8 jaar de mooiste trouwkaarten onder de naam Ik blijf je trouw. We zijn zo blij is hun gezamenlijke geboortekaartjeslabel, waar ze nu zo’n 2,5 jaar aan werken. Irene is de hopman geboortekaartjesverkoop. Ze zorgt ervoor dat het kaartje van je keuze helemaal aan jouw wensen wordt aangepast en dat het vervolgens kant-en-klaar geknutseld bij je wordt afgeleverd. ⁠

Daarnaast schrijven ze ook nog blogs waarin ze handige tips geven en meer vertellen over geboortekaartjes.

Bekijk de website van We Zijn Zo Blij voor meer informatie

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!