De samenwerking met Shurgard maakt dat het logistieke proces van Stichting Babyspullen nog soepeler verloopt. Door de extra opslagpunten heeft Stichting Babyspullen een betere dekking binnen Nederland. Inzamelpunten én particulieren hebben dus meer mogelijkheden om hun spullen in te leveren. Daarnaast lossen de opslagpunten een aantal bestaande knelpunten op zoals opslaglocaties die moeilijk bereikbaar zijn of alleen op zeer beperkte tijden geopend. Die zijn nu vervangen door een goed bereikbaar opslagpunt van Shurgard dat ook nog eens ruime openingstijden biedt. Alles bij elkaar is Stichting Babyspullen hier enorm mee geholpen!

Over Shurgard

Shurgard biedt opslagruimte voor huishoudelijke, persoonlijke en zakelijke bezittingen. Dit doen zij op verschillende locaties in Nederland, rond Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Eindhoven en andere grote steden. Op elke locatie is ook een Shop. Hierin kun je bijvoorbeeld verhuisdozen en inpakmateriaal kopen. In deze shops komt een rode inzamelcontainer van Stichting Babyspullen te staan. Daarin kunnen klanten van Shurgard en andere bezoekers babyspullen doneren.

Meer over Shurgard

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!