Naïf heeft voor stichting babyspullen in 2020 tweemaal een inzamelactie gehouden ook hebben ze zelf verschillende verzorgingsproducten geschonken waar we weer vele pakketten mee kunnen vullen.

Over Naïf

Toen Jochem en Sjoerd in 2013 voor het eerst allebei vader werden, kwamen zij erachter dat er zelfs in babyverzorging schadelijke ingrediënten zaten. Dus werd Naïf geboren: natuurlijke verzorging voor Baby & kids, met alleen ingrediënten die de babyhuid echt nodig heeft. Niks meer, niks minder. Al snel grepen ook volwassenen naar de verzorgingsproducten van Naïf. Dus ontstond er een familie lijn.  Bij Naïf wordt het zo simpel mogelijk gehouden. Zo bevatten Naïf producten geen minerale oliën, chemische conservering of harde chemicaliën. In plaats daarvan vormen natuurlijke ingrediënten als lijnzaadolie, avocado olie en lycosol (tomaat-extract) de basis binnen de lijn. De producten van Naïf doen wat ze beloven; ze verzorgen, reinigen en laten je stralen.

Bekijk de website van Naïf voor meer informatie

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!