Wij hebben duizenden producten mogen ontvangen van Meyco. Met deze dekens, lakens, voetenzakken, waskussenhoezen en boxkleden uit de Meyco Baby Bright collectie kunnen we meer dan 500 gezinnen helpen die het financieel moeilijk hebben. Door deze schenking hoopt Meyco al deze gezinnen een lichtpuntje te bieden in donkere tijden en hen ondanks alles een ‘bright’ toekomst toe te wensen. Meyco maakt mooi bereikbaar.

Over Meyco

Meyco vindt dat iedereen een individu is en naar eigen smaak & stijl het allerbeste willen hebben om hun kleintje thuis en onderweg te laten slapen en verzorgen. Zelf items combineren en eigenheid creëren. Meyco biedt daarom mooie, kwalitatieve en complete collecties die perfect te mixen & matchen zijn. De producten zijn basic, vernieuwend, uniek, betaalbaar en altijd veilig. Meyco is er voor iedereen en uniek als geen ander.

Dat is waar Meyco voor staat. Zij maken kwaliteitsproducten voor een hele scherpe prijs. Van basic witte hydrofiele luiers tot een gebreide panter deken en van een winterslaapzak tot autostoelhoes. In het assortiment voeren ze extiele baby- en peuterproducten in de categorieën slapen, verzorgen, thuis en onderweg. Van tijdloze uni kleuren, zoals babyroze en wit tot aan de nieuwste hippe dessins als panter, zebra of trendy breisels.

De kleuren en prints zijn zorgvuldig op elkaar afgestemd, waardoor je naar eigen smaak kunt mixen en matchen om jouw allermooiste productcombinaties samen te stellen.

Kijk voor alle producten op de site van Meyco

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!