Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. De organisatie van Jollein deelt deze mening en hecht er waarde aan om, naast verantwoord te produceren, iets te kunnen betekenen voor de maatschappij. Stichting Babyspullen is dan ook erg blij dat Jollein een samenwerking met ons is aangegaan.

Stichting Babyspullen ontvangt regelmatig donaties van Jollein in de vorm van restpartijen met babyspullen. Jollein hoopt hiermee jonge gezinnen te helpen aan een goede start. Met de hulp van Jollein kunnen we onze baby startpakketten vullen met onder andere hydrofiele luiers, waskussenhoezen, lakentjes en dekentjes van deze mooie organisatie. Zo kunnen we samen nog meer gezinnen blij maken!

Meer informatie over Jollein

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!