Wij Doen Mee Met NLdoet!

NLdoet van Het Oranje Fonds komt er weer aan! En natuurlijk is Stichting Babyspullen weer van de partij. Zowel in Heerhugowaard als Utrecht kan je mee komen helpen!

Vind jij het leuk om als vrijwilliger de handen uit de mouwen te steken tijdens Oranje Fonds’s NLDoet 2020? In Heerhugowaard zijn de dagen op 13 en 14 maart vol geboekt, maar je kan nog helpen op 13 maart in ons voorsorteercentrum in Leidsche Rijn Utrecht.

Kom meehelpen met het voorsorteren van babykleding ten behoeve van Stichting Babyspullen. Alle ingezamelde spullen komen daar gemixt door elkaar binnen. Jij zoekt deze babyspullen uit op geslacht en daarna op item (romper, T-shirt, broek etc). Alles controleer je streng op kwaliteit zodat alleen de kleding die heel en schoon is terecht komt in de babystartpakketten.
Vervolgens word de kleding naar het distributiecentrum in Heerhugowaard gestuurd. Hier worden de babystartpakketten gemaakt. Dus samen met de andere vrijwilligers zorg je ervoor dat de pakketten er fantastisch uitzien, zodat het voor de ontvanger echt een feestje is om het babystartpakket uit te pakken!

Koffie, thee, koekjes en gezelligheid worden geregeld! Dus lijkt het jou leuk om mee te helpen, meld je dan aan via deze link. Wie weet hoeveel mensen zich samen met jou een dag(deel) in willen spannen voor de baby’s in Nederland!