Vandaag is het Wereldarmoededag, we staan stil bij de armoede in de wereld. Helaas groeien er ook in Nederland nog te veel kindjes op in armoede, gemiddeld maar liefst 50 baby’s per dag (!). Stichting Babyspullen zet zich in om deze kindjes aan een goede start te helpen door het verstrekken van babystartpakketten aan (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben.

17 oktober is ook de jaarlijkse dag van onze landelijke boodschappenactie. Vanwege de corona-maatregelen houden we deze dit jaar voornamelijk online. Wil jij een kindje aan een goede start helpen? Kies dan een item uit onze webshop en draag daarmee direct bij aan een babystartpakket.

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!