Al wekenlang leven we in een bijzondere situatie. Het coronavirus trekt over de wereld en richt veel ellende aan. Het neemt mensen weg en maakt dat we onze familie en vrienden niet kunnen bezoeken. Scholen, bedrijven en het sociale leven liggen stil. Ook bij Stichting Babyspullen merken we de gevolgen van deze crisis. Onze inzamel-, opslag- en sorteerpunten zijn gesloten en we maken minder babystartpakketten dan normaal.
Gelukkig zijn er, te midden van deze crisis, ook lichtpuntjes. Dingen die wél kunnen, spontane initiatieven die zomaar ontstaan. In dit nieuwsbericht laten we vrijwilligers van Stichting Babyspullen aan het woord die zich, ook tijdens deze crisis, inzetten voor hun medemens. Lees hier de verhalen van Marlou en Marit. Hun positieve energie is precies wat we op dit moment nodig hebben!

Vrijwilligers Stichting Babyspullen actief tijdens coronacrisis

Laten we de saamhorigheid die er nu is ook na de crisis vasthouden!

Vrijwilligers Stichting Babyspullen actief tijdens coronacrisis

Laten we trots zijn op alle mooie initiatieven die nu ontstaan!

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!