Stichting Babyspullen kan alle hulp heel hard gebruiken. Of het nu in de vorm van financiële hulp is, het doneren van babyspullen of het helpen als vrijwilliger.

Er zijn werkzaamheden die het hele jaar doorgaan, maar er zijn ook werkzaamheden die samenhangen met een eenmalig evenement of project. En daarvoor zoeken we JOU!

Heb je een bepaalde periode van het jaar meer tijd over?  Houd je van afwisseling en wil je nergens aan vast zitten? Of ben je benieuwd of vrijwilligerswerk iets voor jou is?

Meld je aan! Bekijk hieronder de eenmalige klussen.

Flexibele vrijwilliger

Marketing & Communicatie

Gaan jouw handen jeuken van het opmaken van een campagneposter of het schrijven van een pakkende tekst voor een evenement of actie? Zo af en toe hebben we iemand nodig voor een project. Vind je het heerlijk om creatief bezig te zijn en je talenten verder te ontwikkelen? Kijk dan hieronder of er een leuke klus voor je bij zit!

Het technisch inrichten van twee marketingfunnels

Start in overleg

Word jij vrolijk van termen als automation en e-mail sequence? Lees dan vooral verder. Bij Stichting Babyspullen zijn we bezig met een professionaliteitsslag. Een van de dingen die we willen verbeteren is het geautomatiseerde contact met nieuwe vrijwilligers en donateurs. Het doel is om de betrokkenheid te vergroten.

De blauwdruk voor de funnels zijn al bedacht. Nu zoeken we iemand die de funnels, een voor vrijwilligers en een voor donateurs technisch wilt inrichten. We gaan gebruik maken van het e-mailprogramma MailBlue dat afgeleid is van ActiveCampaign. Het gaat om het klaarzetten van de e-mails (zonder tekst) en het bouwen van de automation sequence.

Ontwerpen van twee marketingfunnels

Start in overleg

Ben jij een expert in het bedenken van optimale funnels? Nu Stichting Babyspullen groter wordt zijn we bezig met een professionaliteitsslag. Een van de dingen die we willen verbeteren is het geautomatiseerde contact met nieuwe vrijwilligers en donateurs. Het doel is om de betrokkenheid te vergroten. Daarom willen we graag twee funnels maken:

• Voor nieuwe vrijwilligers
  • Voor nieuwe donateurs

Hoewel we best wat ideeën hebben over hoe zo’n e-mailserie eruit zou kunnen zien, zijn we geen experts. Daarom zoeken we iemand die ons kan helpen met het maken van een blauwdruk voor deze funnels.

Interesse? Meld je hier aan.

Het schrijven van een reeks welkomst e-mails

Start in overleg

Schud jij klantgerichte teksten zo uit je mouw? Bij Stichting Babyspullen zijn we bezig met het optimaliseren van ons contact met vrijwilligers en donateurs. Omdat we deze mensen graag een warm welkom willen geven ontwikkelen we een reeks geautomatiseerde e-mails. De blauwdruk hebben we al en de techniek wordt ook verzorgd. Wat we nu nog nodig hebben is iemand die een kei is in het schrijven van teksten. Beginnen jouw handen te jeuken en ploppen de eerste teksten al op in je hoofd?

Vervoer en logistiek

Heb jij geen tijd voor structureel vrijwilligerswerk maar houd je wel van autorijden? Dan zou het fijn zijn als we jou kunnen benaderen om een keer iets op te halen of van punt A naar B te rijden. Door heel Nederland of kortere, lokale ritjes. Vermeld hier je voorkeur.

Babyspullen Vervoeren

Start in overleg

De werkzaamheden bestaan uit het vervoeren van babyspullen van plaats A naar plaats B. Hierbij mag je gebruik maken van onze bestelbus of van je eigen auto. Net wat je voorkeur heeft.

Operationeel

Wekelijks een dagdeel vrijwilligerswerk is te veel, maar zo af en toe eens flink de handen uit de mouwen steken in ons sorteer- en distributiecentrum lijkt je wel leuk. Het sorteren en opvouwen van babyspullen is niet moeilijk, maar wel gezellig. Je hebt na afloop een voldaan gevoel en krijgt gelijk een goed beeld van wat Stichting Babyspullen precies doet.

• Op dit moment wordt er beperkt gesorteerd i.v.m. de corona-maatregelen.

Voorsorteren babyitems

In overleg

Heb je een grote keukentafel of een ruim bureau? Wij zoeken vrijwilligers die willen helpen met het voorsorteren van de binnengekomen babyspullen. Je bekijkt of de kleding en verzorgingsspullen in goede staat verkeren en ze geschikt zijn voor in de babystartpakketten.

Interesse? Meld je hier aan voor meer informatie.

Evenementen en acties

Lijkt het jou leuk om ons te vertegenwoordigen door met een kraampje op een evenement te staan? Of houd je ervan om een actie op te zetten en in jouw omgeving op de kaart te zetten? Kijk hieronder of er een klus voor jou tussen zit.

• Op dit moment zijn er geen acties en evenementen i.v.m. de corona-maatregelen. Laat een berichtje achter en wij nemen contact met je op zodra het weer mogelijk is.

Teamuitje

Start in overleg

Bedrijven kunnen bij Stichting Babyspullen hun bedrijfsuitje organiseren. Zij gaan aan de slag in ons sorteer- en distributiecentrum in Heerhugowaard. Wij zoeken iemand die het leuk vindt om groepen te ontvangen en een rondleiding te geven.

Interesse? Meld je hier aan.

Wilt je graag een eenmalige klus doen voor Stichting Babyspullen maar staat je voorkeur er niet tussen? Kies hieronder in welke categorie je iets voor ons wilt/kunt betekenen en mail ons.