Transport En Donaties – Stichting Babyspullen

Door het hele land worden donaties verzameld door onze vrijwilligers en het komt wel eens voor dat een ophaalpunt helemaal vol zit. We krijgen dan ook regelmatig de vraag of we de donaties tussendoor ergens anders op kunnen halen.

Transport

Voor het vervoer van de ingezamelde spullen zijn wij afhankelijk van 1 Stichting Babyspullen bus en onze transportvrijwilligers. Deze chauffeurs rijden volgens een strak schema en bezoeken langs een vaste route zo’n 4 of 5 ophaalpunten per rit. Hierbij komt het vaak voor dat de bus halverwege al vol zit en eerder terug moet naar Heerhugowaard.

Hierdoor, en ook omdat we rekening moeten houden met de duur van de rit en het brandstofverbruik van de bus, is het momenteel helaas niet mogelijk om van de route af te wijken en gedoneerde spullen op andere locaties op te halen.

Jij kunt ons helpen!

We zijn hard op zoek naar logistieke partners om ons te helpen met het transport. Maar jij kunt ook een steentje bijdragen!

Heb je een paar uurtjes over, ben je in het bezit van een auto en wil je af en toe donaties voor ons ophalen? Neem dan contact met ons op! Hoe vaak je rijdt en wanneer bepalen we natuurlijk in goed overleg!