Ondanks alle maatregelen die er getroffen zijn door Covid-19 gaat het met Stichting Babyspullen goed. Zelfs zo goed dat de zoektocht naar nieuwe inzamelpunten tijdelijk gestaakt is. De reden daarvoor is dat het transport van Stichting Babyspullen momenteel erg vol zit en er eigenlijk niks meer bij kan. Onze focus ligt nu op het sorteren en vouwen van alle mooie spulletjes die we hebben binnengekregen om er zoveel mogelijk babystartpakketten van te maken.

Op dit moment wordt het aantal inzamelpunten alleen nog uitgebreid met de voorsoorteercentra waarvan de aanvraag al in behandeling is. Ook wordt er goed gekeken naar de inzamelpunten die ophouden te bestaan en waar dan eventueel wel een nieuw inzamelpunt voor in de plaats kan komen.

Hoe lang de opnamestop van nieuwe inzamelpunten duurt is momenteel nog onduidelijk.

Uiteraard houden wij u op de hoogte via onze website en al onze Social Mediakanalen.

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!