Struuntocht Enkhuizen

Op zaterdag 21 maart wordt in Enkhuizen voor de tweede keer de Struuntocht gehouden. Met deze wandeltocht haalt Stichting Westfriese Struuntocht geld op voor goede doelen.

En dit jaar is Stichting Babyspullen één van de goede doelen. Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee!

Loop jij ook mee?

Tijdens de Westfriese Struuntocht, die ’s avonds plaats vindt, wandelen mensen een route van ongeveer zeven kilometer door de oude, sfeervol verlichte havenstad Enkhuizen. Meerdere bewoners en instellingen stellen voor deze gelegenheid hun percelen open, waardoor de wandelaars kans hebben om de mooiste onbekende plekjes te ontdekken.

Meld je snel aan

Wil jij ook meelopen met de Struuntocht, onbekende schatten van Enkhuizen ontdekken én Stichting Babyspullen sponsoren?

Ga dan snel naar de website om een ticket te bemachtigen. www.westfriesestruuntocht.nl

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!