Corona Update

Het coronavirus raakt iedereen en dus ook onze stichting. De gezondheid van iedereen die betrokken is bij Stichting Babyspullen staat voorop. We vinden het heel belangrijk om – rekening houdend met de maatregelen en richtlijnen – onze processen waar mogelijk draaiende te kunnen houden. Daarmee kunnen we gezinnen die onze babystartpakketten zo hard nodig hebben blijven helpen.

Corona Update 25 september 2021

Voor algemene vragen rondom het coronavirus verwijzen we je naar de website van het RIVM. Hieronder een opsomming over de actuele stand van zaken.

Inzamelen en sorteren

Ondanks dat de 1,5 meter regel is opgeheven willen we toch vrijwilligers met een veilig gevoel laten werken. Daarom blijven we met een beperkt aantal mensen werken.

Aanmelden als (tijdelijke) sorteervrijwilliger kan nog steeds. Stuur een mail naar vacatures@stichtingbabyspullen.nl zodat we kunnen kijken welke dagen en tijden beschikbaar zijn.

Opslagpunten en sorteercentra

De opslagpunten en sorteercentra die open zijn, staan ook op de kaart op de website.

Transport en kantoor

Doordat de meeste inzamelpunten en opslaglocaties open zijn, draait ook het transport. En daar zijn we allemaal erg blij mee.

Het kantoor is ook nog steeds ingesteld op de anderhalvemeter-samenleving. De administratie vrijwilligers werken deels vanuit huis.

Vrijwilligers

Onze vrijwilligers zijn via interne kanalen geïnformeerd. Ben jij vrijwilliger en heb je geen bericht ontvangen? Stuur dan een mail naar info@stichtingbabyspullen.nl