Beluister hier de podcast

We zijn gestart met een Stichting Babyspullen podcastreeks! Twee keer per maand komt er een nieuwe aflevering online. In de podcasts bespreken we verschillende onderwerpen waardoor iedereen kennismaakt met het proces om kinderen een goede start te geven. In iedere aflevering worden verschillende gasten uitgenodigd om te spreken over het ontstaan van de stichting, het verhaal achter de vrijwilligers, het doneren van spullen en het maken van de babystartpakketten. Ook komt een ontvanger van een babystartpakket aan het woord om te vertellen wat het voor hem of haar betekent om deze vorm van hulp te krijgen. We hopen hiermee een groter bereik te kunnen krijgen zodat we nog meer babystartpakketten kunnen uitdelen.

Podcast #1 – Maak Kennis met Stichting Babyspullen

In deze eerste aflevering van de podcast reeks van Stichting Babyspullen spreekt oprichtster Marjolijn Hermus over het ontstaan van de stichting en alle activiteiten om baby’s en jonge kinderen die opgroeien in armoede te helpen met een goede start. Hoe gaat het proces van het inzamelen tot het maken van de babystartpakketten precies in zijn werk en wat komt er allemaal bij kijken? In deze aflevering komt dit alles en meer aan bod.

Beluister hier de eerste aflevering:

Wil jij ons ook helpen?

Dat kan! Word donateur, lever jouw nieuwe en/of gebruikte babyspullen in of word vrijwilliger.

Voor meer informatie kijk op https://stichtingbabyspullen.nl/hulp-geven/

Volg ons op social media @stichtingbabyspullen

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!