Stichting Babyspullen Is ‘in De Wolken’!

Als je ons zoekt, zijn we in de wolken! Stichting Babyspullen uitgenodigd om op het In de wolken Festival te staan! En dat niet alleen: het In de wolken Festival wil graag iets doen voor de baby’s en hun ouders die het minder goed hebben, daarom hebben Stichting Babyspullen en In de Wolken samen een actie opgezet. Lees hieronder meer.

Op 17/18/19 oktober barst het In de wolken Festival los. Drie dagen lang is het festival dé plek voor mensen die een baby verwachten of er net eentje gekregen hebben. Geniet hier van de wereld van buiken en baby’s. Met verschillende shops, activiteiten en natuurlijk deskundig advies.

Zoals we bij Stichting Babyspullen weten, zijn er helaas zijn er ook (aanstaande) ouders in Nederland waar het shoppen voor hun baby niet vanzelfsprekend is. 1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede. In grote steden is dat soms zelfs 1 op de 4 kinderen.
Jaarlijks worden maar liefst 19.000 baby’s onder de armoedegrens geboren. Dat zijn maar liefst 50 baby’s per dag!

Om Stichting Babyspullen te helpen de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen verminderen, heeft het In de wolken Festival een megaleuke actie opgezet, via het Enjoy & Care ticket.

Hoe werkt het? Je betaalt voor dit ticket niets voor de toegang van het festival*. Wel vragen we je ter plekke een donatie te doen voor Stichting Babyspullen. Zo steun je Stichting Babyspullen financieel, terwijl je zelf geniet van het In de wolken Festival. Met de leukste shops, tofste merken en heel veel inspiratie wordt het supergezellig én houd je ook nog eens een goed en fijn gevoel over aan je bezoek.

We zien je graag ook op het In de Wolken festival, samen maken we er een écht feestje van!

Kan je niet komen maar wil je Stichting Babyspullen wel financieel helpen? Vanaf slecht €3,- per maand kan je al donateur worden, en help je meer kindjes op een goede start.

*Let op: met dit ticket kun je alleen tussen 14.00-15.00 uur naar binnen, je mag uiteraard wel gewoon tot sluitingstijd blijven. Je betaalt wel €2,95 servicekosten per bestelling. De tickets zijn niet inwisselbaar voor andere tickets of contanten. De tickets zijn uitsluitend bruikbaar bij binnenkomst tussen 14.00 en 15.00 uur. De hoogte van de geld-donatie die je doet is aan jou. Voor deze actie is een beperkt aantal tickets beschikbaar, op=op.