Stichting Babyspullen Helpen Als Teamuitje!

Ben je op zoek naar een uniek teamuitje? En wil je als bedrijf graag je maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wil je samen met je collega’s iets doen voor een ander? En vind je het belangrijk dat je team nuttig bezig is én plezier maakt? Bij Stichting Babyspullen kun je samen met je team een steentje bijdragen!

Teamactiviteit

De vraag naar babystartpakketten is onverminderd groot. Tot nu toe zijn er in 2017 al bijna 1.600 babystartpakketten uitgedeeld. Om aan de vraag te kunnen blijven voldoen, hebben we veel hulp nodig. Wil je ons als bedrijf helpen? Kom langs bij het sorteercentrum van Stichting Babyspullen in Heerhugowaard en kom ons een dagdeel helpen. Een unieke teamactiviteit waarbij je actief een bijdrage levert en echt het verschil kunt maken voor gezinnen die het financieel moeilijk hebben.

Hoe ziet het uitje eruit

Je kunt ons op vele manieren helpen. Bijvoorbeeld door schaarse goederen in te kopen, binnengekomen kleding te sorteren en/of babystartpakketten in te pakken. Er is bij Stichting Babyspullen ontzettend veel werk te doen. Het teamuitje kost geen geld, maar een donatie is altijd welkom. Een dagdeel met elkaar de schouders eronder zetten is goed voor de teamspirit en maakt gegarandeerd een grote indruk op het team!

Dagdeel:

• Ontvangst met koffie/thee
  • Rondleiding
  • Activiteit zoals het sorteren en inpakken van de babystartpakketten
  • Afsluiting

Uniek en actueel

In Nederland groeit 1 op de 9 kinderen op in armoede. In grote steden is dat zelfs 1 op de 4 kinderen. Stichting Babyspullen vindt dat ieder kind recht heeft op een goede start. Met je inzet tijdens het teamuitje draag je actief bij aan een goede start van een kind. Een goed gevoel voor je team, maar vooral voor de kinderen en hun ouders die de hulp zo hard nodig hebben.

Mogelijkheden

Met dit teamuitje geef je invulling aan maatschappelijk betrokken ondernemen. Een dagdeel helpen bij Stichting Babyspullen is geschikt als teamuitje met je collega’s, maar natuurlijk is ieder “team” van harte welkom om ons een dagdeel te komen helpen. Voetbalteam, vrijgezellenteam, familieteam, vriendenteam, jaarclubteam, burenteam 🙂

Ben je enthousiast geworden? Neem contact op via info@stichtingbabyspullen.nl en vraag naar de mogelijkheden.