Word sponsor van Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen heeft voor zichzelf ambitieuze doelen gesteld om startende gezinnen onder de armoedegrens te kunnen helpen. Om deze waar te kunnen maken hebben we heel hard financiële sponsoren nodig. Draagt jouw organisatie Stichting Babyspullen een warm hart toe en wil je ons helpen met jouw vaste bijdrage? Vind je ook dat elk kind recht heeft op een goede start? Meld je dan aan, want we kunnen jouw financiële steun heel goed gebruiken!

Of je nu hoofdsponsor of sponsor zou willen worden, Stichting Babyspullen is jou eeuwig dankbaar! Wij ontvangen heel graag de steun van jouw organisatie!

(Hoofd)sponsor

Je bent al sponsor van Stichting Babyspullen voor een vaste jaarlijkse bijdrage van minimaal € 2.000. Wil je graag meer doneren en hoofdsponsor worden? Je kunt hoofdsponsor van onze stichting worden met een jaarlijkse bijdrage van minimaal € 15.000.

Als sponsor word je prominent vermeld op onze website en daarmee maandelijks aan onze 20.000 bezoekers getoond. Daarnaast word je genoemd in onze persberichten, onze nieuwsbrieven en in meerdere berichten via onze socialmediakanalen. Marjolijn Hermus spreekt je graag over de invulling en de mogelijkheden.

Het geld waarmee je ons sponsort wordt gebruikt om Stichting Babyspullen draaiende te houden. Zoals je begrijpt zijn er noodzakelijke kosten die wij moeten maken om ons bestaan te garanderen, maar ook om de logistiek en de verspreiding van de babystartpakketten gaande te houden. Ondanks dat we kunnen rekenen op het goede werk van vele vrijwilligers, zijn er toch kostenposten waar wij hulp bij kunnen gebruiken. Jouw sponsoring is daarom van harte welkom!

Als (hoofd)sponsor van Stichting Babyspullen krijg je twee keer per jaar onze digitale nieuwsbrief waarin we je precies op de hoogte houden van onze uitgaven. Zo ben je op de hoogte van wat er met jouw gesponsorde geld gebeurt en aan welke projecten wij werken.

Indien je het leuk vindt om een kijkje te nemen in het hart van onze organisatie, dan ben je van harte welkom op onze hoofdkantoor. Directeur Marjolijn Hermus leidt je graag rond in ons sorteer- en distributiecentrum in Heerhugowaard om je te laten zien hoe wij ons dagelijks inzetten voor alle baby’s die ons nodig hebben.

Onze sponsoren