Steun Stichting Babyspullen met jouw organisatie!

Wist je dat je met jouw organisatie de stichting kunt helpen? Er zijn maar liefst drie verschillende mogelijkheden. Lees hieronder wat er allemaal kan.
Maar heb je zelf nog een heel ander idee? Dan horen wij dat maar al te graag via info@stichtingbabyspullen.nl.
Steun Stichting Babyspullen met jouw organisatie!

Word ook sponsor van Stichting Babyspullen!

Stichting Babyspullen heeft voor zichzelf ambitieuze doelen gesteld om startende gezinnen onder de armoedegrens te kunnen helpen. Om deze waar te kunnen maken hebben we heel hard financiële sponsoren nodig. Draagt jouw organisatie Stichting Babyspullen een warm hart toe en wil je ons helpen met jouw vaste bijdrage? Vind je ook dat elk kind recht heeft op een goede start? Meld je dan aan, want we kunnen jouw financiële steun heel goed gebruiken!

Wil je meer weten over de mogelijkheden om onze (hoofd)sponsor te worden? Wij vertellen je er graag hier meer over.

Word Vriend van Stichting Babyspullen!

Een andere mogelijkheid om Stichting Babyspullen te steunen is door vriend van ons te worden. Daarmee steunt jouw organisatie structureel onze doelen en ons werk met een vaste bijdrage per jaar van tussen de € 100 en € 2.000.

Wil je deelnemen aan de Vrienden van Stichting Babyspullen? Lees dan hier meer informatie en meld je aan!

Word partner van Stichting Babyspullen

• Ben je werkzaam in de babybranche of heb je een onderneming in babyspullen? En heb je wel eens restpartijen die je van de hand zou willen doen?
  • Ben je als hulpverlenende instantie actief in de (humanitaire) zorg, bijvoorbeeld als Voedselbank, en ben je geïnteresseerd in een samenwerking met Stichting Babyspullen?
  • Of ben je als zakelijk professional actief (marketing, HRM, fondsenwerving, logistiek, etc.) en wil je jouw kennis en kunde met Stichting Babyspullen delen?
  • Heb je misschien een logistiek bedrijf en heb je opslagruimte beschikbaar waarmee je onze stichting zou willen helpen? Kan jouw bedrijf bijvoorbeeld ingezamelde spullen vanuit het hele land naar ons sorteer- en distributiecentrum in Heerhugowaard brengen?

Onze stichting kan alle praktische hulp heel goed gebruiken om onze doelen te bewerkstelligen. Wil je met ons samenwerken? Dan komen wij heel graag met je in contact!

groot voor website

Belangrijk om te weten

Stichting Babyspullen heeft de ANBI status. Dit betekent dat de stichting zich voor minstens 90% inzet voor het algemeen nut. Voor jou houdt dit in dat je de gift aan Stichting Babyspullen mag aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Een zeer voordelige fiscale regeling, waardoor je niet 100% van jouw donatie zelf betaalt.

Voor meer informatie hierover kunt je een kijkje nemen op de website: http://anbi.nl/belastingvoordeel/.

Logo ANBI