Samenwerking Met Stichting Jurk

Onlangs heeft Stichting Babyspullen meerdere mooie donaties ontvangen van Stichting Jurk. Wij willen de vrijwilligers van Stichting Jurk heel erg bedanken voor de meer dan 150 babykleding stukken die zij hebben gemaakt en gedoneerd aan Stichting Babyspullen. Hiermee gaan wij heel veel ouders en baby’s blij maken.

Over Stichting Jurk

Stichting Jurk is een stichting die zich inzet voor kinderen van 0-14 jaar die zich geen nieuwe kleding kunnen veroorloven. De stichting draait volledig op vrijwilligers die kleding naaien. Hierbij maken zij gebruik van hun eigen materialen of materialen die gedoneerd zijn door bedrijven en particulieren.

Gezamenlijk doel

Door deze samenwerking kan Stichting Babyspullen nog meer babypakketten vullen en werken aan het gezamenlijke doel om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen. We zijn heel blij met deze nieuwe samenwerking en kijken er naar uit om veel babypakketten te vullen met de ontvangen kledingstukken!