Samenwerking Met Realtime Solutions

Eind vorig jaar zijn wij benaderd door Jeff van Hek van Realtime Solutions. Hij gaf aan dat zij Stichting Babyspullen graag willen ondersteunen door middel van Warehouse-Online.

Voorraadbeheer

Warehouse-Online is een Warehouse Management Systeem waarmee wij onze voorraad beter kunnen beheren. Zo kunnen we nog meer kindjes blij maken! Met behulp van de Warehouse-Online App kunnen wij de artikelen eenvoudig op- en afboeken en de juiste locatie beheren. Daarnaast hebben wij in de Online Portal altijd een actueel overzicht van onze voorraad en kunnen we dus tijdig actie ondernemen bij eventuele tekorten.

Bezoek in Heerhugowaard

Op 12 februari jongstleden kwamen stagiaires Gijs en Hulda van Warehouse-Online langs op onze hoofdlocatie in Heerhugowaard met een vooraf opgesteld plan. Wij hebben ze inzage gegeven in onze processen en een interessante brainstormsessie gehad over de mogelijkheden voor efficiënt voorraadbeheer.

We zijn heel blij met deze nieuwe samenwerking en kijken er naar uit om Warehouse-Online binnenkort operationeel in gebruik te nemen!