Stichting Babyspullen gaat in gesprek met Olfertjan Niemeijer van de organisatie Independent Recruiters: een van de centrale opslagpunten die Stichting Babyspullen helpt met de opslag van babyspullen voordat alles terechtkomt bij de loods in Heerhugowaard. Olfertjan vertelt in de podcast hoe hij in contact is gekomen met de stichting en wat het inhoudt om als bedrijf ook opslagpunt te zijn. Naast het zijn van opslagpunt biedt Independent Recruiters ook op veel andere manieren steun aan de stichting door bijvoorbeeld met collega’s kleding te komen vouwen of door financieel een steentje bij te dragen. Dankzij Independent Recruiters en haar mensen kunnen wij als stichting veel babietjes een goede start geven, waarvoor heel veel dank!

Wie weet inspireert het gesprek je, of ken je iemand of een organisatie die wat voor Stichting Babyspullen zou kunnen betekenen? Kijk dan voor meer informatie op: https://stichtingbabyspullen.nl/hulp-geven/

Volg ons @stichtingbabyspullen

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!