In deze podcast luisteren we naar Lisette en Pauline van Gemeente Sittard-Geleen over de bijzondere samenwerking met Stichting Babyspullen.

Er wordt onder andere gesproken over wat de stichting binnen de gemeente met de babystartpakketten betekend voor kinderen van ouders die het minder hebben. De dames geven tevens vanuit beleidsmatige kant toelichting op wat de gemeente allemaal doet om kinderen vanaf jongs af aan mee te laten doen in de maatschappij en gezond en veilig te laten opgroeien. De rol van de stichting wordt hierin ook op meerdere vlakken duidelijk en wordt als zeer waardevol ervaren.

Benieuwd naar het volledige gesprek?

Wil jij ook kindjes aan een goede start helpen?

Dat kan! Word donateur, lever jouw nieuwe en/of gebruikte babyspullen in of word vrijwilliger. Voor meer informatie kijk op: https://stichtingbabyspullen.nl/hulp-geven/

Volg ons @stichtingbabyspullen

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!