Opslagruimte Gezocht

Stichting Babyspullen heeft dringend behoefte aan opslagruimte. Op dit moment zijn er ongeveer 220 inzamelpunten, verspreid over het hele land. Bij deze inzamelpunten staat een rode container waar babyspullen ingeleverd kunnen worden. We zoeken locaties waar de inhoud van deze containers opgeslagen kan worden.

Wat zoeken we?

We vragen minimaal 5m3 aan opslagruimte. Dat komt neer op 1,5 pallet naast elkaar tot aan het plafond. Of 50 opgestapelde dozen. Of, even voor het beeld, 5 kuubzakken zand. De inzamelvrijwilligers brengen de inhoud van de containers (op afspraak) naar de opslagruimte. Ook donateurs kunnen babyspullen naar het opslagpunt brengen. Het gaat voornamelijk om dichtgeknoopte vuilniszakken. De opslagruimtes worden ongeveer eens in de twee maanden geleegd door transportvrijwilligers. Zij brengen de spullen naar ons distributiecentrum in Heerhugowaard. Het ophalen gebeurt na het maken van een afspraak.

Waar precies?

Vooral op deze plekken kunnen wij een opslagruimte goed gebruiken:

• Tilburg
  • Rotterdam
  • Roosendaal
  • Zeeland (locatie maakt niet uit)
  • Westland
  • Flevoland (Dronten/Lelystad)