17 oktober is er door verschillende instanties en vrijwilligers voor Stichting Babyspullen ingezameld. Tijdens boodschappenacties worden er boodschappenlijstjes uitgedeeld. Hiermee vragen we het winkelend publiek om één of meer van onze schaarse items mee te nemen tijdens het boodschappen doen. Dit jaar is er vanwege Corona ook een boodschappenactie online gehouden.

Er zijn in totaal bijna 4 winkelwagens vol ingezameld! Online heeft het geresulteerd in ontzettend veel bereik en nieuwe volgers op Instagram, 25 donaties en €417 opgebracht in totaal. Wij willen iedereen die heeft geholpen met inzamelen hartelijk bedanken! Daarnaast bedanken we natuurlijk ook iedereen die op 17 oktober heeft gedoneerd.

Opbrengst van boodschappenactie in Middelburg
Opbrengst van boodschappenactie Utrecht

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!