Op 11 februari lanceerden we een nieuwe werkwijze voor het registeren als hulpverlener bij Stichting Babyspullen en het aanvragen van babystartpakketten. Een spannende en gewenste ontwikkeling waar we heel erg blij mee zijn.

De nieuwe werkwijze is veel makkelijker dan het vorige proces. Zo is er niet langer een vooraankondiging en akkoord van de cliënt nodig. Ook krijg je als hulpverlener meer inzicht in de status van de aanvraag van een babystartpakket. Je kan op elk moment de status van openstaande pakketaanvragen bekijken en inzien wat er eventueel nog moeten worden gedaan voordat we verder kunnen met de aanvraag.

Community

Voor de nieuwe werkwijze gaan we werken met een community. Daarvoor is het nodig je hier eenmalig te registreren. Na de registratie ontvang je een login. Bewaar je login goed. Elke keer dat je een babystartpakket wilt aanvragen, heb je de login nodig om toegang te krijgen tot de community.

Is het aanmaken van het account gelukt? Dan kun je daarna met je login inloggen bij de community. Daar kan je vervolgens:

• meteen een pakket aanvragen;
• inzien wat de status is van de openstaande pakketaanvragen;
• zien wat er eventueel nog moet worden gedaan voordat we verder kunnen met de aanvraag.

Meer informatie

We hopen dat je de nieuwe werkwijze als net zo prettig ervaart als wij dat doen. En staan de komende periode uiteraard voor je klaar om eventuele vragen te beantwoorden.

Wil je meer lezen over hulpverlener worden voor Stichting Babyspullen, klik dan hier.
Wil je je meteen registeren en een aanvraag doen, klik dan hier.

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!