Naïf Zamelt In Voor Stichting Babyspullen

Wat zijn we bij Stichting Babyspullen toch gelukkig dat zoveel organisaties iets voor ons willen betekenen! Bijvoorbeeld huidverzorgingsmerk Naïf. Zij zamelen van 21 november tot en met 20 december babyspullen voor ons in.

Kom je de spullen brengen? Dan krijg jij ook een cadeautje!

Naïf maakt het extra leuk om je spullen in te leveren. Geef je je spullen af bij Naïf op kantoor? Dan ontvang je een 50 ml bodyscrub of douchegel cadeau. Dus woon je in (de buurt van) Den Haag en heb je babyspulletjes over? Kom langs en lever ze in!

Naif showergel en bodyscrub 50 ml

Het adres:
NAÏF CARE B.V.
Hellingweg 86
2583 WH Den Haag

Je bent van harte welkom op van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur.

Woon je iets verder weg?

Opsturen mag ook. Stuur je spulletjes in een goed gesloten verpakking naar het bovenstaande adres.
Of lever ze direct in bij één van de inzamelingspunten van Stichting Babyspullen. Kijk hier voor het dichtstbijzijnde punt in jouw buurt.

Welke spullen zijn het hardste nodig?

Op dit moment zijn we het meest dringend op zoek naar:

• Rompers in maat 86/92, zowel voor jongens als meisjes
  • Broeken in maat 92, vooral voor jongens
  • Maillots in alle maten (maat 50/56 tot en met maat 92)
  • Shirts in maat 50/56, zowel voor jongens als meisjes

Maar ook andere kleding en babyspullen zijn van harte welkom!
Op de lijst met schaarse items vind je een uitgebreid overzicht van alle spulletjes die we goed kunnen gebruiken.

Geen babyspulletjes over? Je kunt toch helpen!

Met jouw ingeleverde spulletjes maakt Stichting Babyspullen een mooi babystartpakket. Heb je geen babyspulletjes over maar wil je toch iets betekenen voor een kindje in armoede? Je helpt ons ook enorm met een donatie. Kijk hier voor de mogelijkheden. Of misschien ken je wel andere mensen die misschien spulletjes over hebben. Deel dan vooral dit bericht met hen!

Over Naïf

Naïf is een huidverzorgingsmerk voor baby’s, kinderen en vrouwen. De producten bevatten alleen natuurlijke ingrediënten die de huid echt nodig heeft. Dus wel: natuurlijke ingrediënten zoals lijnzaadolie, avocado olie en lycosol (tomaat-extract). En geen: minerale oliën, chemische conserveringsmiddelen of harde chemicaliën. Alle producten zijn vegan, diervriendelijk, dermatologisch getest, hypoallergeen en PH-huidneutraal.
Naast aan kindjes en mama’s denkt Naïf ook aan het milieu. Het bedrijf streeft naar 100% gerecyclede verpakkingen, navulverpakkingen en een duidelijk grondstoffenplan.

Sharing is caring

NAÏF