De dames van Ladies Circle Alkmaar kwamen Stichting Babyspullen een avondje helpen met sorteren van gedoneerde spullen en het klaarmaken van babystartpakketten.

Niet alleen was het een hele gezellige avond, maar er is ook heel veel werk verzet! Zo hebben zij ontzettend veel donaties gesorteerd, veel kleertjes opgevouwen en babystartpakketten ingepakt!

We zijn ze ontzettend dankbaar voor hun enthousiaste inzet! Hieronder wat leuke foto’s van hun bezoek:

We hebben een mooie avond gehad, wat een prachtige stichting en geweldige organisatie, respect en bedankt we houden contact, groet Sabine

Ladies circle doet nog meer

Wat zijn we blij om te horen dat de dames Ladies circle Alkmaar ons een ontzettend mooi doel vinden! Naast hun teambuilding MVU (Maatschappelijk verantwoord uitje) hebben ze hebben zelfs een leuke actie opgezet: Wil jij hier ook een bijdrage aanleveren aan Stichting Babyspullen? Koop dan onze chocoladeletters! Je kunt je bestelling doorgeven aan je LC contactpersoon of via lc06alkmaar@gmail.com.

Komt jouw team ook langs bij Stichting Babyspullen?

Wil jij ook samen met jouw team een uniek en maatschappelijk verantwoord teambuildingsuitje? Klik hier om te lezen hoe zo’n dag eruit ziet. of neem contact met ons op via info@stichtingbabyspullen.nl ❤️

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!