Kom In Actie Voor Stichting Babyspullen Tijdens NLdoet!

Op 15 en 16 maart 2019 organiseert het Oranje Fonds de grootste vrijwilligersactie van Nederland: NLdoet! Tijdens NLdoet staat vrijwilligerswerk in de spotlights en is iedereen van harte welkom om de handen uit de mouwen te steken voor het goede doel. Gewoon voor een dag! Duizenden organisaties hebben zich al aangesloten bij NLdoet en ook Stichting Babyspullen is van de partij. Voor Stichting Babyspullen is NLdoet een mooie kans om nog meer baby’s die opgroeien in armoede een goede start te geven. Wij zijn dan ook van de partij op verschillende locaties!

Sorteren en inpakken in Heerhugowaard

Op 15 en 16 maart kunnen vrijwilligers in Heerhugowaard aanschuiven in het sorteer- en distributiecentrum. Op beide dagen worden daar babykleertjes gesorteerd en babystartpakketten ingepakt. Zin om mee te doen? Meld je aan! Je kunt je individueel aanmelden, met een vriend(in), je moeder, zus of buurvrouw. Maar bijvoorbeeld ook als bedrijf, in de vorm van een teamuitje. Wat is er mooier dan samen met je team een gezellige ochtend of middag de handen uit de mouwen steken en samen bij te dragen aan iets moois!

Op vrijdagmiddag en zaterdag zijn er nog plekjes vrij. Aanmelden kan via de website van NL Doet:
 = VOL

Voorsorteren in Utrecht en Overijssel

Ook in Utrecht en Overijssel doen we mee met NLdoet. Op zaterdag 16 maart gaat vrijwilligster Martina samen met 10 vrijwilligers voorsorteren op het hoofdkantoor van het Oranjefonds in Utrecht. Lees hier meer over haar actie.

Vrijwilligster Betty organiseert op 15 maart in Wijhe (Overijssel) een uitzoek- en sorteeractie. Zij wordt daarbij geholpen door een tweetal moeders én leerlingen van het Carmel College Salland. De sorteertafel is reeds gevuld met mensen, maar spullen om te sorteren zijn nog altijd welkom! En ook vrijwilligers die daarna de gesorteerde spullen van Wijhe naar het opslagpunt in Zwolle willen brengen. Klik hier voor meer informatie over de actie in Wijhe.

Enthousiast? Meld je aan!

Wil je meedoen met deze mooie actie? Ga dan naar de website van NL Doet om je aan te melden. Ben je al actief als vrijwilliger voor Stichting Babyspullen en kun je wel een dagje extra hulp gebruiken bij je mooie werk? Sluit dan aan met een lokaal initiatief. Aanmelden van klussen kan via de website van NL Doet. Wie weet hoeveel mensen zich samen met jou een dag(deel) in willen spannen voor de baby’s in Nederland!