Inzamelingsactie Never Grow Up Shop: Veel Babyspullen En Mooie Reacties

Succesvolle inzamelingsactie

Inzamelingsactie Never Grow Up Kids & BabyShop voor Stichting Babyspullen
Flow Amsterdam doneerde knuffels en lampjes

Van half oktober tot half november hield de Never Grow Up Kids & BabyShop in Haarlem een inzamelingsactie voor Stichting Babyspullen. Klanten en voorbijgangers konden nieuwe en gebruikte babyspullen inleveren in de rode inzamelbak van Stichting Babyspullen. Die stond een maand lang voor de winkel. Dit leverde een goed gevulde bak op. Zo deed Flow Amsterdam twee mooie donaties van knuffels en lampjes. Naast deze mooie spulletjes werden ook veel kleertjes ingezameld. Wat een mooi resultaat!

De spulletjes zijn ondertussen aangekomen in Heerhugowaard. Daar verwerken de vrijwilligers van Stichting Babyspullen ze in de babystartpakketten. Zodat nog meer kindjes een goede start kunnen maken in het leven!

“We hebben altijd heel positieve reacties van onze klanten. Ze vinden het fijn dat ze iets kunnen geven aan mensen die het minder breed hebben. Daarnaast is doorgeven duurzaam, ook dat spreekt aan.”

Eigenaresse Naomi van de Never Grow Up Shop

Inzamelingsactie Never Grow Up Shop