Independent Recruiters: Bedankt!

Vorige week mocht Stichting Babyspullen een prachtige donatie in ontvangst nemen. Dit warme gebaar ontvingen wij van Independent Recruiters. Hun kantoor ging verhuizen naar een nieuw pand. Tijdens de housewarming vroegen zij in plaats van cadeaus om donaties voor Stichting Babyspullen. Dit mooie gebaar leverde maar liefst 25 donaties op. En als klap op de vuurpijl kregen wij ook nog een cheque van 2.500 euro uitgereikt. Daar krijgen wij het best warm van… En niet alleen wij, ook alle kindjes die we hiermee weer een goede start kunnen geven!

Wij weten ons al jaren gesteund door Independent Recruiters

Dit werving, selectie & executive search bureau uit Amsterdam bemiddelt professionals en managers van professionals voor staffuncties in vele sectoren. Maar zij doen dus nog meer. Zo helpen zij al jaren Stichting Babyspullen op allerlei vlakken. Zij zetten hun vakkennis voor ons in door onze vacatures te delen. Hierdoor kunnen nieuwe, enthousiaste vrijwilligers ons nog beter vinden. Daarnaast helpen zij ons met de logistiek, door ons ruimte te bieden als opslagpunt. En niet zomaar een opslagpunt… Een heuse ‘trein’ van medewerkers staat altijd klaar om onze chauffeurs te helpen om alle spullen van het opslagpunt in de bus te laden. Geen wonder dat dit één van de favoriete opslagpunten op de route is… En last but not least schenkt Independent Recruiters ons, als Sponsor van Stichting Babyspullen, jaarlijks een mooi bedrag. Daarmee kunnen we nóg meer baby’s helpen.

We zijn Independent Recruiters ENORM dankbaar!

Daarom speciaal voor Cleo van Amelsfort Pinck, Olfertjan Niemeijer en alle andere collega’s: DANK JULLIE WEL voor jullie hartverwarmende steun! Samen helpen we nóg meer baby’s aan een goede start.

Independent recruiters - bedankt voor de donatie