Maatschappelijk Verantwoord Uitje

Ben je op zoek naar een uniek teamuitje? En wil je als bedrijf graag je maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wil je samen met je collega’s iets doen voor een ander? En vind je het belangrijk dat je team nuttig bezig is én plezier maakt? Bij Stichting Babyspullen bieden wij organisaties de mogelijkheid om met een team van maximaal 15 personen een dagdeel bij ons langs te komen voor een teambuildingsuitje.

Stichting Babyspullen verzamelt landelijk gebruikte en nieuwe babyspullen en maakt daar babystartpakketten van. In Nederland groeit 1 op de 9 kinderen op in armoede. In grote steden is dat zelfs 1 op de 4 kinderen. Stichting Babyspullen vindt dat ieder kind recht heeft op een goede start. Met jullie inzet tijdens het teamuitje dragen jullie actief bij aan een goede start van een kind. Een goed gevoel voor jouw team, maar vooral voor de kinderen en hun ouders die de hulp zo hard nodig hebben.

Hoe ziet zo’n teambuilding er uit? Na de ontvangst met koffie, thee en iets lekkers krijgen jullie een rondleiding door ons distributiecentrum en vertellen we meer over onze stichting. Daarna gaan we in teams aan de slag. We gaan babykleertjes sorteren, babystartpakketten maken of de binnengebrachte donaties verwerken. Jullie hele team wordt op de foto gezet, voor een leuke vermelding op social media, jullie eigen organisatiewebsite en de site van Stichting Babyspullen. Mochten jullie dit teamuitje willen combineren met een lunch of borrel, dan is dit ook mogelijk. Voor verdere informatie en kosten, kunt u contact met ons opnemen.

Graag tot ziens in ons sorteer- en distributiecentrum in Heerhugowaard bij Stichting Babyspullen!