Stichting Babyspullen doet mee aan Gefeliciteerd.nl

Eind december 2016 is Gefeliciteerd.nl gelanceerd. Via deze website doneer je online gemakkelijk aan een goed doel voor een verjaardag of jubileum. Geef je een feest? Dan maak je je eigen pagina aan, selecteert een goed doel en laat je gasten doneren via jouw pagina. Je kunt ook aan Stichting Babyspullen doneren via Gefeliciteerd.nl. Het is leuk en makkelijk. Dus probeer het zeker een keer.

Hoe werkt Gefeliciteerd.nl?
Wil je op een feest liever geen cadeaus ontvangen, maar wel een donatie doen aan een goed doel? Ga dan naar Gefeliciteerd.nl. Daar maak je in een paar eenvoudige stappen een eigen feestpagina aan, waarop jouw gasten direct kunnen doneren Stichting Babyspullen. Je kiest zelf een url, bijvoorbeeld marieke-is-jarig.gefeliciteerd.nl. Je selecteert het goede doel waaraan je gasten gaan doneren en stuurt de link naar je pagina door aan je gasten. Zij doneren via die pagina een zelfgekozen bedrag aan het goede doel van jouw keuze. Ze kiezen er zelf voor om anoniem te doneren of hun gegevens met jou te delen.
Je kunt je feestpagina persoonlijk maken met een mooie afbeelding en je eigen tekst. Zodra gasten hebben gedoneerd, zie je op je
persoonlijke pagina een overzicht van hun donaties. Zo zie je precies hoeveel er in totaal aan Stichting Babyspullen gedoneerd is. Zo wordt donaties vragen voor je feest een stuk leuker. Maar het wordt ook makkelijker, omdat de donaties snel bij ons terecht komen. En jij hoeft er niets voor te doen. Geen enveloppen openmaken, geld tellen, geld overmaken. Alles gaat automatisch.

Waarom doen wij mee?
Stichting Babyspullen vindt Gefeliciteerd.nl een vrolijke en positieve manier om donaties te werven. In combinatie met een bijzonder moment (verjaardag, jubileum of bijvoorbeeld geboorte) wordt er geld ingezameld voor de stichting. Door de toenemende vraag naar onze babystartpakketten kunnen wij het geld heel goed gebruiken. Wij zouden het heel erg leuk vinden om via Gefeliciteerd.nl donaties te mogen ontvangen. Doe je mee?