Draag jij baby’s in armoede ook een warm hart toe?

Bij Stichting Babyspullen helpen we zoveel mogelijk baby’s aan een goede start in het leven.
Sinds onze oprichting in 2012 hebben wij al duizenden babystartpakketten verstrekt. En dat is hard nodig.
Want elk jaar worden er maar liefst 19.000 baby’s geboren in een gezin dat onder de armoedegrens leeft.

Wil jij ons steunen?

Er zijn verschillende manieren waarop je dat kunt doen. Zo ben je al vanaf €3,- per maand donateur. Als je ervoor kiest om ons voor langere tijd te steunen, kun je je gift zelfs nog slimmer inzetten. Dit kan door periodiek te schenken. Je helpt dan evenveel baby’s voor minder geld, of meer baby’s voor hetzelfde geld.

Steun Stichting Babyspullen en help zoveel mogelijk baby’s in Nederland aan een goede start!

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een babystartpakket, een eenmalig bedrag of schaarse items te doneren. Iedere bijdrage is meer dan welkom en helpt Stichting Babyspullen om nog meer baby’s een goede start te geven.

Twijfel je nog, of wil je eerst meer weten over Stichting Babyspullen?

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!